onsdag, november 21, 2012

Organisere kvitteringer

Jeg har organisert alle mine kvitteringer og viktige dokumenter på en helt brilliant måte, og du slipper masse rot og oppbevaring av papir!


Jeg har rett og slett skannet inn alle kvitteringer på printeren vår, dette tar jo litt tid, men er verd jobben når du kan kaste alle papirkvitteringene i papir containeren eller makulere dem etterpå. Jeg har også skannet inn alle dokumenter som tilhører bilen, forsikringer og andre viktige papirer som jeg ønsker å ta vare på.

Når dette er skannet inn lagrer du dette på din datamaskin/mac i en egen mappe, jeg har lagt alt inn i forskjellige mapper som klær/sko, leilighet, interiør osv. 

HUSK!! for all del i denne prosessen og når du er ferdig å
OBS!!! TA BACKUP !!!OBS
av maskinen din slik at du slipper å miste all info dersom noe skulle skje.


På iphonen har jeg nå lastet inn et program fra appstore som heter TurboScan, her kan jeg ta bilder av kvitteringer og andre papirer og sende dem rett til maskinen for arkivering!


Perfekt for en organisator som meg og kanskje en smart løsning for deg også!!

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...