onsdag, november 21, 2012

Fiks oppvaskemaskin kurven med flaskekorken

Jeg har fått hull i kurven på oppvaskmaskinen slik at kniver og skjeer detter ned og stopper opp maskinen.. Ettersom det ikke er så lenge siden vi fikk nytt kjøkken så er det vel egentlig en garanti sak og jeg har faktisk vært på IKEA for å forsøke å bytte denne en gang, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte kontakte leverandøren av maskinen og få dem til å bestille en ny. Dette burde jeg jo sikkert gjort, men har ikke kommet så langt enda. Resultatet er en idé min kjære mor har brukt på sine oppvaskmaskineR (så dette med hull i denne kurven er nok et generelt fenomen).

Ta en tomflaske med skrukork og riv av den lille flappen som løsner når du åpner flasken første gang, deretter fletter du denne biten inni kurvmønsteret på oppvaskmaskin kurven, ved fler/større hull, som på bildet bruk fler flaskekorker! 
Fiks oppvaskmaskin kurven selv

Hokus pokus filliokus så detter ikke bestikket igjennom lenger!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...