tirsdag, november 20, 2012

I vinduskarmen

Jeg leter etter blomsterpotter å ha i vinduskarmen, jeg skulle gjerne hatt noen som passer inn i resten av miljøet i stuen, enkelt og greit i og med at vi har stort sett gått og hvitt gjennomgående i hele stuen og på kjøkkenet.

Ettersom jeg syntes det er utrolig vanskelig å finne fine potter er dette innlegget en slags samling av bilder som jeg liker.

La deg inspirere av mine funn!

Eva Solo klassiske urtepotter 


Magnetisk potte designet av Kyung-Eun Oh


Tetrispotter fra Stephanie Choplin

Inspirasjon fra TEVAMI



Orientalsk inspirasjon fra bloggen Myke minutter  pottene er fra Kremmerhuset

betong potte

Betongpotte fra Åhlens bilde fra Nordisk Interiør inspirasjon

betongpotter

Betong potter fra danske Tine K Home 


Blomsterpotte støpt i betong


Blomsterpotter fra Home and Cottage


Matte svarte blomsterpotter fra HPvilla


Blomsterpotter malt med svart blank bengalakk.


Etter å ha tittet litt rundt i butikker på lørdag ble jeg enig med meg selv om at blomsterpotte i betong var det jeg helst ville ha og endte opp med å kjøpe noen fine potter fra Kremmerhuset!

Ha en deilig uke 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...