torsdag, november 01, 2012

Kildesortering oppbevaring

Vi bor i Oslo og har holdt på med kildesortering av plast, matavfall, papp/papir, glass/metall og restavfall en stund. 
Ettersom vi bor i 4 etasje kan det ta noen dager før vi går ned med papp/papir og får pantet flasker. Jeg har derfor vært på IKEA og kjøpt bokser som kan stables i høyden. Disse bor i skapet i entreen.
Her er det plass til nok papir og pant for litt over en uke og med den fine merkingen skjønner selv min kjære mann hva som skal ligge hvor!

sjablong

Jeg printet ut sjablongene på printeren og kuttet dem ut så pent jeg kunne. Deretter brukte jeg svart sprit tusj og tegnet kantene, for så å fylle ut teksten.

Meget fornøyd med resultatet altså!


Ha en strålende ettermiddag :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...