tirsdag, april 03, 2012

Vinoppbevaring del 1

For å finne den beste måten å utnytte plassen i kjøkken skapene  har jeg saumfart diverse sider for å få tips om hvordan jeg best løser denne lille utfordringen. 
Vin flasker.... 



Vi har stativet fra Rosendahl som rommer en 12 flasker, men hva med de andre drikkevarene. De har vi oppbevart i et over skap som er h53, b54, d34,5 cm for å unngå å ta ut alle flaskene for å hente en som står innerst vil jeg lage en løsning der flaskene ligger.
IKEA inreda flaskestativ
På ikea fant jeg Inreda vinstativ som jeg forsøkte meg på å få inn i mine Faktum kjøkkenskap men dette ble litt trangt og en lite praktisk løsning. Det passer til Bestå serien, så hvis man har dette som endel av stueinnredningen kan jo dette være en svært god løsning for oppbevaring av drikkevarer.

På House of Oslo, Habitat og fant et vinstativ som kan bygges sammen  ved å bruke klips og krever så mye plass. Målene er h11, b43, d15 pris ca 190 pr stk


Dette stativet fra Horecashop kan bygges sammen som over med fler moduler.


Enn så lenge har jeg ikke kommet opp med noen løsning jeg er helt fornøyd med, mulig jeg må snekre litt sammen for å finne den ultimate løsningen her!

Har du noen forslag kanskje?

Ha en strålende dag videre - solen skinner og det er fantastisk ute!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...